Monday, May 9, 2016

Tweet Menghiburkan

Pagi ini dapat tweet yang menghiburkan. Gara-gara salah faham dengan satu gambar dapat berborak dengan gelak tawanya.

Aku    : Pepagi rasa cerah mata
dia      : sebenarnya masa cerita ni main tangkap je. ok ok mari padam
Aku    : gelojoh sangat awk ni. sokey dah bersemangat rasanya.
dia      : pepagi dah rasa bersalah. sila abaikan
Aku    : sesekali gambar cmni meriah timeline. 
dia      : tgk citenya sahaja. jangan nak aim benda lain. haha
Aku    :  alaa nak gatai sikit pun takleh. bolehlah bolehla
dia      : hep hep cucuk mata tu baru tau
Aku    : jangan cucuk mata kita nanti jadi kasim selamat moden.haha
dia      :  nanti klo jadi kasim selamat i sponsor spec hitam dgn tongkat
Aku    : kahkah! letak minyak rambut sisir tepi, pakai spec. Rasa kacak pulak
dia      :  namo lah jadi kacak nanti insekiyo skit
Aku    : nak jadi kacak jugak
dia      : peliss namo kacak

*terus tukar dp *

dia : warning warning jangan kacak sangat


*tukar dp lagi*

dia  : kena jaga mata ni. aiyoo kene cucuk mata dengan garfu
aku : jangan cucuk mata lagi. kita lom cuci mata habes ag
dia  : hoh camtu more pelisss

*tukar dp*

dia   : pengsan.
aku  : hahahahaha
dia   : luruh jantung kita awww. *tenung gambar sampao tembus phone*

*last*

dia  : menjeling-menjeling ku bertentang..Mata kita sama memandang. Ku cuba, ku bertanya                        siapakah dia namanya



No comments:

Post a Comment