Monday, May 2, 2016

AADC

Aku taknak cerita AADC yang tengah hangat tu. Tapi aku nak share cerita aku yang bosan ini. Baru-baru ini aku ada kenal sorang girl yang mana aku kenal dia kat wechat. Baru - baru ini aku rasa kiteorg dah overlimit as frens. eh bukan dia overlimit tapi aku yang rasa over and over. 

Kadang-kadang aku ni suka berharap benda yang dah tau takkan sampai bebila pon takdapat. Tapi suka bagi harapan kat diri sendiri. Bila orang tak paham mula rasa sedih. *cam budak-budak je aku ini*. Ada satu masa aku dah rasa enough. Aku dah tanya kawan-kawan aku yang aku trust they ols say takpayah tunggu orang gini. Dia just nak memain je. Takdenye serius kat ko.

Dengan tetibe je aku, buat keputusan drastik dengan membaca whatsap dia sekadar melepas blue tick then aku senyapkan diri. Dah cukup masa untuk bergerak bila mana kau hanya diperlukan bila dia takda sesiapa. 

Oh well mesti orang kata why u stop mesej dia. Aku dah penat laa menunggu dia yang tak penah balas rasa itu. Dan dia cite mati kat sorang budak ni. Aku pun angkatlah kaki tangan semua. Maybe this right time for me to stop all this things.

Gais , aku harap aku mampu lupakan dia walau aku tau agak sukar. btw selamat bekerja korang! Until we meet 1 day gais.

No comments:

Post a Comment