Tuesday, June 7, 2016

Pose

Selamat Berpose korang!

Mesti macam-macam ragam berpose korang kan. Aku dapat panggilan dekat 30 miskol semata-mata nak bangunkan aku bangun. kahkahkahkah. Cabaran sungguh pada yang nak kejutkan aku.

Yang takleh tahan hp aku sebenarnya takde kat sebelah aku pon. rupanya kat ruang tamu. kau rasa aku mampu dengar ke? Adei lawak tol aku ni. Nasiblah dah niat sebulan berpose, kalau tak sesia je aku pose tau.

Menu ari pertama aku beli di bazar! Okey seperti korang maklum aku kan solo molo. kuasa memasak tu memang takde langsung. Makanya ke bazar la kita membeli belah. ngeeeeeeeeeeee

Terima kasih awk yang temani saya berbuka bersama. Sedih la tetibe berbuka sorang-sorang ni. Tapi alhamdulillah ade peneman sekejap. Beli makan macam tak ingat hari esok. Hahaha.

Hari kedua aku berpose perot dah krik krik. lapar tak payah kata. Aku ada masalah gastrik. Dah tau ade sakit cmtu suka makan tak ikut panduan. Ngade sangat ni. Aku rasa semalam menunjukkan kebujangan aku dengan memasak nasi panas dan telor goyang je. Sahur pun makan tu jugak. 

Kemalasan aku terserlah sila jangan ikot. Eh dah hari ketiga rini. 

SELAMAT BERPOSE KORANG! mari gigih kita cari menu berbuka. Ke aku masih menu yang sama Nasi dan telur goyang. Mari kita lihat balik nanti :)

No comments:

Post a Comment