Thursday, May 5, 2016

Stress

Aku stress tahap babun skang ni. Stress dengan kerja, stress dengan orang kat opis , stress dengan orang sekeliling. Cuba lah sekali wat hati aku ni gembira sikit. Ni baru bukak fb, aku memang tak paham ex aku yang add delete add delete aku kat fb. Apa salah aku? If taknak dah berkawan do tell me. Ini semalam aku baru lepak dengan dia , tetiba jadi macam ni. Kau rasa tak bengang ker?
Tahap kepanasan hati aku dah tinggi, lately aku tengah banyak kerja. Dah banyak kerja kalau ada yang menolong takpe jugak. Mengambil saranan menteri skang kat opis aku kene cover 3 orang punya kerja. Kau rasa tak panas hati. 

Kerja tu takpe lagi, ni yang nampak ngah banyak keja taknk menolong. Aku rasa nak maki-maki je tapi semua terhenti bila masa bos pon cover baik dia.

okeh takleh nak marah banyak, ni semua buat aku nak makan makan makan. Demn! Lagi satu kalau dah taknak kawan bagitau. blok terus semua benda senang cite. Bulan ni memang aku ni selalu je kena blok. Dengan kawan aku yang sorang tu. Letih lah. kalau dah xnak cakap je. Tak payah aku pikir banyak.

2 comments:

  1. u..rileks laaa..chill..unfriend di fb doesnt mean unfriend di luar jugak kan?take it easy my dear..hehe

    ReplyDelete
  2. Hahahahaa. ritu emosi terlebih tu yang xdapat relax. :)

    ReplyDelete