Thursday, November 10, 2016

Napa awak suka saya? Awak ni cute tau, nakal, selalu amik berat. Tapi saya kurang kacak lah. Lagi bagus awk tak kacak, takde orang dekat dengan awk. Skang muka tak kacak pun orang ramai dekat awk, nanti dah lebih kacak tak tau lah nak kata apa.

Hai kesayangan ni suka cakap macam itu. Dia ingat aku ni semua melayan ke? Aku amik masa tau nak rapat dengan orang.  Korang penah dengar aku stori sal "someone" kan. Meh aku sambung cite ari tu, lepas kami jumpa di zawara ritu ada pertemuan lagi. Nampak gaya dia yang amik langkah dulu. Ingatkan takde nak jumpa-jumpa lagi. Kot lah kena reject kan. Ada satu masa tu, lepas aku balik keja we ols ada la mesej-mesej tanya wat apa semua. That time aku baru balik dari gym rasanya. 

Dalam kul 8 malam camtu, dah siap mandi semua tetibe dia text "saya kat bawah ni, awak siap lah kita dinner sesama" aik cik adik awk ni memang suka wat surpise kat saya eh. Masa makan tanya dia, napa nak dinner sesama ni. Aku kata awk rindu saya ker? terkedu dia. Cuba cakap ye saya rindu awk. Tu pon nak berselindung ag. Lepas dinner borak sesama then bila balik semua dia text, haah saya rindu awk. Hah kan senang.

Tapi yela keadaan masa tu memang susah nak jangka. dia pun suka sakat-sakat aku kadang.

now both of us dah rasmi berdua. nampak tak akhirnya pencarian aku berjaya :)

No comments:

Post a Comment