Friday, November 11, 2016

early monthsary

Kepada cik adik manis,

dah lama rasanya saya tak karangkan secebis rasa buat awk. Hari ini kita baru berkawan 5 bulan. Mungkin satu jangka masa yang pendek untuk awk kenal diri saya. Saya pun tak kenal awak secara mendalam. Ingat tak kita berkawan hampir 4 tahun dari tahun 2012. Awak mana nak pandang saya  ni kan kan.

Penah kita lepak sesama kawan, awak kata susah nak handle orang muda tapi saya diam je. Awak tau saya taklah susah nak di jaga pun. Bagila sardin telur goreng pun saya dah cukup happy. Tapi awak kata takkan hari-hari makan sardin? saya gelak sendiri.

Sekali lagi awak tanya nak makan apa? saya kata masak lah apa-apa asalkan simple dan sedap. Jangan mengada-ngada boleh. keluarlah emoji marah dia. Awak ni janganla garang sangat dengan saya, cuba manis-manis je. 

Awak, saya harap perkenalan kita akan menjangkau lama. Bukan setakat 5 bulan tapi lebih dari itu. Kalau diberi pilihan tentu awak takkan pilih saya yg kurang kacak ni kan. Tapi saya ada ciri-ciri yang awk suka kan. Tau tak bertapa susahnya nak jaga orang ramai peminat cam awak ni. 

Eh silap awak kata saya ramai peminat tp celah mana saya pun tak tau. awak tau saya sayangkan awk sangat. saya tau kita serasi dari semua segi. hari-hari saya indah bila awk send gambar senyuman yang paling manis kat saya. rasanya masa buat kerja hilang stress tengok senyuman awk gelagat awk dengan bos.

awak, mungkin saya serba kekurangan. tapi saya akan jaga awk sebaik-baiknya. sayang awk selalu.

rindu awk selalu, lets counting our 1st trip sesama. jaga diri awk.

ikhlas dari,

Pencuri Hati 

No comments:

Post a Comment