Thursday, November 17, 2016

Day 18

hai kesayangan. Arini mood saya cerah sangat. Semalam tido agak lena. Lagi- lagi memelok gf nombor 2. Eh bukan maksud aku ade gf lain. Aku ni kan ngade-ngade bak kata dia. Setiap kali dia datang umah, aku suh bawak baju dia yang wangi tu buat penghilang rindu katanya. Semalam pulak hujan lebat, aku lak meredah dengan hebatnya. 

Setiap kali sampai umah dia selalu text, awk dah mandi ke belum? Aku dengan riangnya. Sudah! Sebenarnya aku masih bergolek-golek mcm panda cute kat atas tilam. Hahahaa. Kalau dia text aku diam tu, dah paham aku kelaut china selatan. Lagi lah semalam lena gileee. Sori sayang tertinggal awk. Selalu saya je kena tinggal. :P

Satu lah aku suka dengan kesayangan ni, dia ni suka ingatkan aku benda kecik-kecik. Contohnya kuar rumah. Perangai aku ni suka sangat biarkan pintu dapur tu terbuka. Aku sedar tapi malas betul nak tutup. Kalau aku balik umah mak aku, dia punya pesanan banyak. Baju-baju kat ampaian jangan lupa angkat. Nanti baju abes basah. Cek pintu semua. Kesayangan ni jadi master check aku kat umah. Lagi- lagi bab makan waktu malam.

Ni satu perangai aku kalau dh balik memang malas nak kuar. Apa je ada kat umah main dan je aku telan. Disebabkan aku ada gastrik yang agak teruk jugakla. Dia pesan kalau balik singgah beli makan. Kang perot masuk angin. 

Tau tak kesayangan ni garang cam singa. Manis macam tebu. Tebu pun kalah dengan dia. 

okey gais. Happy weekend bersama kesayangan memasing ye. :)

No comments:

Post a Comment