Tuesday, June 7, 2016

Pemerhati

weeeeeeeeehuuuu

Semalam masa aku turun dari bas masa nak pi keja, seorang gadis telah telah tegur aku. Cuba kau bayang selama 5 tahun aku duk putrajaya ni, pertama kali di tegur gadis tersebut. Siyes aku blur dengan tetiba.

Gadis tersebut tanya aku kenapa semalam saya tak nampak awk kat bus stop masa balik? Ahaks. Terbatuk aku dengan tetiba. Haihla awk. Spot check saya ke ni? Makanya dia tanya aku keja mana , duk area mana.

Dan yang paling tak boleh blah dia ingat aku keja tempat lain, sebenarnya aku keja satu building dengan dia kot. Hello! di building tu almost 2 years kot. Kau boleh tak tau keja tempat yang sama. Adei

Sebenarnya aku masih blur kenapa tetiba gadis tersebut bertanya. Ewah! Stalker saya eh awak. Takpe stalker la saya okey je awak.

Tadi ada jualan kat bawah, teman kawan aku beli barang. Eh# jumpa lagi. Dia tegur lagi. hahahhaa.Okey awk hari-hari kita akan terserempak ke citenya ni.

No comments:

Post a Comment