Wednesday, January 14, 2015

Good Morning Cikgu

7.35 pagi cuaca luar seakan-akan mendung tak bererti hujan. Aku suka dengar lagu mendung tak bererti hujan. Bila dengar lagu ni seakan-akan jiwa aku berlalu pergi. Pelik kan permulaan tahun yang kurang enak di kehidupan aku.

orang tanya kenapa susah kita bagi jawapan diri. Aku jawab aku pun tak pasti. Seperti mana dengan kehidupan kita. Ada naik ada turun takkan memanjang nak up je kan. It's life bebeh. Kehendak nak ni, kemahuan nak tu , bak kata aku " kisah kita selalunya tak sempurna'' seperti korang jugak.

This week banyak benda berlaku, aku masih blur dengan semua keadaan tapi kadang2 kita ada hak untuk bercakap. Tapi ikut tempatla. Ayat aku tahun ini di harap tiada kejawaan. Aku nak menulis dengan tulisan yang sempurna. Harap-harap lah kan.

Okey guys, harap korang sihat dan bahagia bersama tersayang

 


No comments:

Post a Comment