Tuesday, February 21, 2017

Dari bulan lepas ke hari ini, banyak benda yang terjadi. sampai kadang-kadang tak terluah dengan perkataan. Ini bukan simpati tapi rasa yang terbuku hati yang terpendam. Dari kerja sehinggalah orang perorangan.

Aku rasa nama aku naik kat status fb tu kat bape orang dah. Bukan salah aku pun kena jugak. Tu belom lagi tuduhan palsu yang aku kena. Ingat aku ni apa? Bahan cerita orang. Sakit hati tak payah kata. Tak habes iklan di Fb, dia bagi pulak di whatsap. Perghh aku ingat dah boleh buat drama sebabak cerita aku ni.

Di suatu bulan, aku terduduk tak terkira. Itula saat jatuh sejatuhnya. Itu Tuhan je yang tau. Di tikam opismate, kene tikam dengan kawan sendiri. Dah macam pisau tajam ke jantung.


  1. Image result for hati yang tabah

3 comments:

  1. sabarlah sinchan..nak buat mcmana hiduppp..susah susah buat je peduli balik dgn diorang tu..kdg2 bila kita melayan org punya ragam,org tu lagi suka. hrp dpt membantu :D

    ReplyDelete
  2. thanx you diva. for the time being i telah let it go orang yang begini. act tak membantu pon orang cmni. tq for ur advanced :)

    ReplyDelete
  3. Another informative blog… Thank you for sharing it… Best of luck for further endeavor too. For more information visit legal herbal empire for sale

    ReplyDelete