Monday, August 29, 2016

bodek

kadang-kadang aku terasa hati sungguh dengan bos aku sorang ni. dia leh cakap aku memacam. dia lupa agaknya keja dia banyak aku dh backup kan. tu pon di ceca kata aku wat keja cincai. siyes hari ini terasa hati gile dengan dia. selama aku wat keja tak penah berkira masa, tenaga semua. 

tapi dia leh kata aku memacam kat orang. lagi worst perasaan ni bila dia backup partner keja aku yg sebenarnya buat keja asyik salah je. dia kata kawan aku tu wat keja teliti, bagus semua. sedangkan aku yang setelkan semua. even keja bahagi dua pon dia leh kata kawan aku tu yg setelkan.

parah hati aku rini. stress tol. budak2 opis aku ni semua kaki bodek kaki ampu. dah tu bukan pangai aku, kene wat jugak ke? cam vavi sungguh.

aleh-aleh PA bos aku pon text aku, orang dah kata buat keja tu tunjuk sikit. sini klo xtunjuk haram dia nak tengok. ni dah kali ke berapa aku asyik kena je dengan bos dengan partner keja aku. stress gila babi

2 comments:

  1. sabo you...orang go** memang pangai hampeh...tak pandai kipas tak pandai menunujuk buat keje kite memang tak hidop..serah je pada Allah..kite idop nak impress Allah..bukan manusia..manusia is nothing..caiyok!

    ReplyDelete
  2. Xpelah nyah. KO buat je kerja senyap2. Manusia mungkin tak nampak, tp yang kat atas tu nmpk. Ganjaran dunia ni xseberapa. Ganjaran di sana tu yang lagi meletop kebabom. Ko diam je. Buat kerja lillahita'ala ni, insyaAllah Allah jnji pasti berkat. Cukup sana sini, siap bleh share dengan org lain lagi.Contohnya mcm banjer aku ayam panggang kenny rogers ke, xpun siakap stim vichuda ke.. Gitu kekdahnya... Wat lek wat peace dah la nyah...

    ReplyDelete