Friday, March 25, 2016

Misi 2016

Hey korang , lama tak menyinggah. Aku pun tak tau masih ade pengikut ke camne. Is okey. Ada takda sama je bagi aku. This year aku ada misi yang menarik. Starting januari 2016  aku telah sebulat bulat suara hati nak masuk semua running yang ado esp kat putrajaya. Why Putrajaya tempat lain kenapa tak join. Ya opkus korang tau sampai skang aku tak amik lesen ag. Gile kan pemalas aku ni.

Nampak tak misi aku kali ini apa? Nak kurus! Berjaya atau tidak nanti korang tunggu k. Setakat bulan tiga ni ade beberapa run aku dah masuk. Ada suka duka  sepanjang aku masuk run ni. Ada organizer yang okey ada yang teruk but nevermind lah. As long aku happy sepanjang aku berlari dah cukup.

Since kegigihan aku nak masuk run ni,aku siap beli kasut run okey. Hahaha. (Mak aku siap gelak aku lagi tau ) Beria aku masuk group-group bersukan ini. Yela agak lama aku tak bersukan since pindah putrajaya. Kenapa sebelum ni aku tak pernah beria tapi tahun 2016 ni kemain galak aku masuk run-run.Aku pun pelik.

Next Month aku ada join Run 100 plus kat Dataran Putrajaya if u gais join. Let me know. Mana tau leh kita lari sesama selfie sesama. Buat kenangan.

Nah aku tepek satu gambar masa running



Shamrock Run 
Taman Botani
10 km



No comments:

Post a Comment