Monday, August 8, 2016

sentap

Semalam hari yang paling stress bagi aku. Hadap imigresen whole day. Cuba bayang dari 7 pagi beratur semata nak amik nombor giliran. Ingatkan viral yang digembur tu hanya sekadar kata. Then akhirnya aku sendiri mengalaminya. Rasanya bangun tido bangun tido makan lom lagi sampai turn aku. Stress sungguh rasa.
Aku hanya selesai segala urusan paspot kul 6 petang setelah collect dan buat bayaran. Dah rasa cm pi keja pulak. Sedangkan aku bercuti. Okey enough. by right semalam aku tersentap dengan kata-kata someone. Lepas balik dari buat paspot aku jumpa my bff. As usual kiteorg lepak-lepak, borak makan dan percayala semalam pertama kali amik gambar bersama. Almost 7 years kami kawan itu first time gambar bersama. Kelakar pulak rasa.

Masa aku keluar bersama cik bff, aku gtau cik someone yang aku kuar dengan dia. Then lepas tu dia terus mendiyam dengan tetibe. Okey dia marah aku ke? Confirm. Then aku mesej tak reply lagi. Okey dia marah lah tu. Tak suka aku kuar dengan cik bff. Tapi aku tersentap bila mana aku kol dia aku tanya napa tak balas mesej dia leh kata " awak ingat hp saya 24 jam pegang ker? Yang awk kol banyak kali ni dah kenapa? Sentap gilaaaa. aku leh sabar dengan dia macam-macam. Dia terlupa ke yang dia tengah bercakap dengan aku ni.

Sedih siyes. 2x aku rasa sedih dengan hebaknya. Bengang. Dan dia mesej. Memula memang lah tahan lelama awk sendiri akan hilang tak tahan dengan saya.

Dan conversation kami berakhir cmtu sahaja................

No comments:

Post a Comment