Monday, February 25, 2019

Dah nak masuk bulan 3 lagi beberapa hari. Sekarang ni hampir tiap2 bulan or tetiap minggu kerja luar. Kadang aku malas nak kerja luar. Penat kerja luar 3x ganda dari duduk opis. Lagi-lagi cuaca sekarang. Panas lit lit uols. 

Bukan apa, banyak benda yang kena prepare untuk taklimat. Tengah bulan ni ke kuantan 4 hari. Dalam bulan sama, taklimat yang lain bakal menyusul. Ada waktu aku balik umah 2 week je. Waktu yang lain banyak kat luar. 

Ada sekali tu dah lama xbalik umah mak aku, siap anak buah aku sound tepek. Along tak ingat umah makwe ke😂😂. Ceitttt dia balik sekolah kan aku. 

Anak buah aku klo korang tgk mesti nak cubit geram. Hahaha masing2 dah naik usia, cakap kalah orang tua🤣.

Okey gais. Nnt aku kembali semula dgn stori anak2 buah aku yang comel belaka macam along dia😅

No comments:

Post a Comment